Rendhagyó "képriport"

A május elsejei karcagi rendezvényen a fény beállítása végett készített két fényképen kívül nem készítettünk rólam fotót. : (

A “Pusztai Róka” Nomád Hagyományőrző Egyesülettel mentem, akinek tavaly decemberben a falinaptárján nagyon sokat dolgoztunk, ezért most is leginkább arra állt az agyam, hogy az idei naptárfotók is meglegyenek. Rengeteg esemény volt, ami fotózásra adott lehetőséget, így miután mindent szépen összepakoltunk, kaptunk a fejünkhöz, hogy rólam, a standomról nem készítettünk egy fényképet sem. Pedig érdemes lett volna, mert a “Kézművelők Egyesülete” tagjainak munkáit is magammal hoztam erre a rendezvényre. Sok-sok szépséget pakoltam ki, nem beszélve a rokkákról, a jurtáról. Szép környezetben (igen erős napsütésben) telt a napom.

És nem elég, hogy mi nem készítettünk, de még a “nagy média” sem adott közre rólam semmit.
Legalábbis az eddigi tudósításokban nem találtam anyagot magamról, pedig láttam, hogy fotózták, illetve videózták is ahogy “pörgött a rokka”.

 

 További (élvezhetőbb) fotókat a rendezvényről ITT és ITT találtok.

És még két kép, ami azért bizonyítja, hogy az alföldön jártam. 🙂
Karcag széle – Kecskeri puszta
(két éjszaka “vadkemping után” – fésű nélkül. 🙂 )

2 gondolat “Rendhagyó "képriport"” bejegyzéshez

  1. Tselszi

    Kar,hogy nincsenek rokkas kepek. Az Alfold es a kek eg csodas. es itt a mosoly,ami “bizonyitja”,hogy egy es ugyanaz a szemely,mint aki a szoke profilkepen volt 🙂

    Kedvelés

Hozzászólás